سه شنبه ٢٠ آذر ١٤٠٣
ارائه اطلاعات آماري نقاط جمعيتي

ارائه اطلاعات آماري نقاط جمعيتي

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)
خدمت به ديگردستگاه هاي دولتي (G۲G)
خدمت به كسب و كار(G2B)

شرح خدمت

با اتصال اقلام اطلاعات توصيفي نتايج سرشماري سال ۱۳۹۵ به لايه هاي اطلاعات مكاني نقاط جمعيتي (شهرها و آباديها)، اطلاعات آماري نقاط جمعيتي بصورت اتصال يافته به لايه هاي اطلاعات مكاني قابل به منظور انجام تجزيه و تحليل مكاني جمعيت قابل ارائه است.

مدارک مورد نیاز

تصوير درخواست كتبي خدمت گيرنده كه در سامانه بارگذاري مي گردد.

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

جهت بهنگام سازي سالانه و جهت ارائه نقشه درخواستي به كاربران حداكثر سه روز كاري.

ساعات ارائه خدمت

آنلاين از طريق سامانه

تعداد مراجعه حضوری

-

هزينه هاي ارايه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان

نقشه روستايي براي هر كيلومتر مربع ۱۰۰ريال.

قوانين و مقررات

دستور العمل هاي مركز آمار ايران، سازمان نقشه برداري كشور و معاونت فني سازمان برنامه و بودجه كشور.

استعلام (فرآيندهاي مشترك بين دستگاهي)

نیاز به استعلام خاصی ندارد.

پاسخ به سوالات متداول

۱.نقشه بلوكه شهري و آباديهاي داراي نقشه بلوكه را چگونه مي توان تهيه نمود؟ آخرين نقشه بلوكه شهري و آباديهاي داراي نقشه بلوكه براساس نتايج تفضيلي سرشماري عمومي نفوس و مسكن ۱۳۹۵ در اختيار معاونت آمار و اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزي قرار دارد كه براي نياز كاربران و با ارائه درخواست مكتوب پس از تاييد سازمان در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت. .

۲. مقياس نقشه هاي موجود در سازمان مديريت و برنامه ريزي استان چگونه است ؟ نقشه هاي شهري و آباديهاي داراي نقشه بلوكه در مقياس ۱:۲۰۰۰ نقشه هاي روستايي در مقياس ۱:۵۰۰۰۰ موجود مي باشد.

۳. آيا نقشه هاي موجود در محيط GIS قابل استفاده هستند؟ بله – لايه هاي اطلاعاتي در قالب shapefile كه اطلاعات سرشماري نيز به آن الحاق شده است در محيط GIS قابل استفاده و بهره برداري مي باشند.

نحوه دسترسي به خدمت

مراجعه حضوري در صورت نياز به پلات فيزيكي نقشه بنا به درخواست خدمت گيرنده
 

مسئول اصلي ارائه خدمت

نمودار مراحل دريافت خدمت

مراحل گردش كار

۱-درخواست كتبي خدمت از طرف دستگاههاي اجرايي،دانشگاهها، مهندسين مشاورو... به سازمان.

۲-ارجاع درخواست به گروه نقشه و GIS.

۳-مراجعه متقاضي نقشه به گروه و تعيين محدوده كار و در صورت لزوم اعلام وپرداخت هزينه ارائه خدمت توسط متقاضي.

۴- پرداخت هزينه در صورت نياز.

۵-آماده سازي و برش نقشه هاي در محدوده مورد نظر متقاضي خدمت.

۶-تاييد مدير.

۷- ارائه خدمت در قالب لوح فشرده، پلات نسخه سخت بصورت پلات و پرينت ويا كپي بروي فلش مموري در صورت نياز.

منو اصلی
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 1258
 بازدید امروز : 32
 کل بازدید : 2430262
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 0/4375

 

تمامي حقوق اين سايت متعلق به سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اردبیل بوده و استفاده از  مطالب آن با ذكر منبع بلامانع است.