راهبري و نظارت بركارگروه هاي توسعه مديريت دستگاه هاي اجرايي استان
نوع خدمت
خدمت به ديگر دستگاههاي دولتي (G۲G)
شرح خدمت
راهبري و مشاركت در كارگروه هاي توسعه مديريت دستگاه هاي اجرايي استان و ارايه مشاوره هاي لازم در جلسه در جهت پيگيري اجراي برنامه هاي جامع اصلاح نظام اداري و ساير موارد مطروحه و جمع بندي گزارش اجراي كارگروه ها ارايه به سازمان اداري و استخدامي كشور و طرح در شوراي راهبري توسعه مديريت استان.
مدارک مورد نیاز
درخواست كتبي دستگاه و هماهنگي با سازمان جهت زمان و تاريخ برگزاري جلسه و دستورجلسات قبل از تنظيم درخواست.
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
دو ساعت در هر دوماه
ساعات ارائه خدمت
ساعات اداری
تعداد بار مراجعه حضوری
ندارد.
هزينه هاي ارايه خدمت (ريال) به خدمت گيرندگان
رایگان
قوانين و مقررات
ماده ۳ مصوبه شماره ۱۱۸۵۲/۹۳/۲۰۶ مورخ ۰۵/۰۹/۱۳۹۳ شوراي عالي اداري بخشنامه شماره۱۳۴۷۲/۹۳/۲۰۰ مورخ ۰۷/۱۰/۱۳۹۳معاونت توسعه مديريت و سرمايه رئيس جمهور در خصوص «ساماندهي كميته هاي تخصصي مرتبط با مسايل مديريتي و اداري »
استعلام (فرآيندهاي مشترك بين دستگاهي)
نیاز به استعلام خاصی ندارد.
پاسخ به سوالات متداول
دانلود فایل پاسخ به سوالات
درخواست خدمت
ماهیت خدمت غیرالکترونیکی است
مسئول اصلي ارائه خدمت
نمودار مراحل دريافت خدمت
مراحل گردش كار
۱-هماهنگي تلفني نماينده تام الاختيار دستگاه با دبير خانه شوراي راهبري استان جهت زمان و تاريخ برگزاري جلسه
۲-دريافت دعوت نامه از دستگاه اجرايي
۳-شركت در جلسه
۴-بررسي مصوبات جلسه و تاييد وامضا صورتجلسه
۵-دريافت تصاوير برگزاري جلسه و صورتجلسه به صورت مكتوب از دستگاه
۶-دريافت گزارش هاي شش ماه از جلسات كارگروه هاي توسعه مديريت دستگاه ها و كميته هاي ذيل آن
۷-تهيه گزارش تحليلي از جلسات و مصوبات به صورت شش ماهه و يك ساله
۸-ارايه گزارش در شوراي راهبري توسعه مديريت استان
۹-ارايه به سازمان اداري و استخدامي كشور در پايان سال و درج در تارنماي سازمان
|