|
اخبار > روابط عمومی ها جامعیت اطلاع رسانی را مدنظر قرار دهند |
|
چاپ ارسال به دوست |
رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل:روابط عمومی ها جامعیت اطلاع رسانی را مدنظر قرار دهند
رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: روابط عمومی ها در عصر ارتباطات و اطلاعات جامعیت اطلاع رسانی و انتقال پیام راستین را مدنظر قرار دهند. به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، نوربخش محمدی همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی ها اظهار کرد: 27 اردیبهشت سالروز پاسداشت روابط عمومی ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی است که در دستگاه ها و نهادهای مختلف سعی دارند تا در طول سال عملکرد و کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانند. وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که پیچیده ترین فناوری ها امروز در عرصه اطلاع رسانی مهیا شده است اما همچنان رسانه ها و روابط عمومی ها باید اصل صداقت و شفافیت را در حوزه اطلاع رسانی مدنظر قرار داده و بهترین فضا را در این حوزه مهیا کنند. رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: سازمان برنامه و بودجه در حساس ترین شرایط اقتصادی کشور رسالت و وظیفه سنگینی را برعهده دارد که ما نیز در استان اردبیل در طول سال با تهیه و تولید اخبار و پیام های ارزشمند سعی داریم تا عملکرد این مجموعه موثر را در قالب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل انعکاس دهد. محمدی از تولید صدها خبر و گزارش عملکرد در قالب نشریات تخصصی در این سازمان در طول سال خبر داد و بیان کرد: روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل رسالت اطلاع رسانی خود را در طول سال به انحای مختلف ادا می کند که برگزاری نشست های تخصصی علمی، مطبوعاتی و رسانه ای با خبرنگاران در اردبیل از این جمله است. وی بیان کرد: روابط عمومی در شرایط فعلی و به ویژه در مجموعه دولت و نظام اجرایی کشور، نقش بسزایی در اطلاع رسانی درست و سریع به افکار عمومی و نقش محوری در ایجاد محیطی مطمئن در عرصه عمومی ایفا و با اعتماد سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب، در همراهی دولت و مردم نقش بنیادین ایفا می کند. رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با تبریک این روز مهم به کارکنان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی در اردبیل گفت: روابط عمومی هنر و دانش اجتماعی تجزیه و تحلیل، تغییرات و پیشرفت ها، پیشگویی نتایج این تغییرات، ارائه پیشنهادات مفید و موثر به مدیریت سازمان و اجرای برنامه های طرح ریزی شده است. محمدی بیان کرد: در عصری که به دنیای ارتباطات مشهور است، نباید از نقش روابط عمومی غافل شویم بلکه ضروری است در این دهکده جهانی، اطلاعات خود را بروز و ارتباطات را همسو با عرصه عظیم اطلاع رسانی کنیم. |
٠٩:٠٤ - سه شنبه ٢٧ ارديبهشت ١٤٠١ / شماره : ٢٤٠٦ / تعداد نمایش : ٢٢٥ |
...در حال ثبت نظر نظر شما ...در حال ثبت نظر خروج
|
|
منو اصلی |
|
|
جستجو |
|
|
آمار بازدید |
|
بازدید این صفحه : 827304 | بازدید امروز : 679 | کل بازدید : 2199034 | بازدیدکنندگان آنلاين : 3 | زمان بازدید : 0/5156 |
|